Reklamacije

 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas odmah kontaktirate na telefon 032/345-393 ili pošaljete e-mail na office@pandaforkids.rs sa podacima:

 

 - Brojem primljene Račun-otpremnice

 - Imenom i prezimenom

 - Kontakt telefonom

 - Razlogom odbijanja pošiljke

 

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.

 

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovote na telefon 032/345-393 ili pošaljete e-mail na office@pandaforkids.rs sa podacima:

 

 - Brojem primljene Račun-otpremnice

 - Imenom i prezimenom

 - Kontakt telefonom

 - Razlogom Reklamacije ili zamene proizvoda

 

Ukoliko nakon određenog vremena smatrate da proizvod ima grešku za koju je odgovoran proizvođač a da nije nastala usled fizičkog oštećenja imate pravo na reklamaciju i u tom slučaju potrebno je da popunite Reklamacioni list i zajedno sa fiskalnim računom ili nekim drugim dokazom o kupovini, pošaljete nam ili dostavite na navedenu adresu na reklamacionom listu. Troškove slanja snosi kupac. Po prijemu Reklamacije, obavestićemo Vas i u tom trenutku počinje rok za rešavanje reklamacije. 

 

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili telefonskim putem odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

 

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema reklamacije tj. kada Vas obavestimo da smo primili reklamaciju sa pratećim dokumentima. Prilikom rešenja reklamacije, ukoliko je odobrena od strane ovlašćene ustanove koja vrši ispitivanje i kontrolu imate mogućnost:

 

 

 

 

Pravo na reklamaciju imate ,od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144). 

 

U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 032/345-393.

 

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

 

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Uslovi korišćenja i prodaje“. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom na 032 345 393 ili putem e-maila na office@pandaforkids.rs

 

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POŠALJI PORUDŽBINU, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.

besplatna dostava

porudžbine preko 3.000 RSD

24 X 7 usluga

sa vama smo online 24x7

Zamena i povrat robe

Upoznajte procedure

Online plaćanje karticama

sigurna kupovina

Prijavom na Newsletter prihvatate Politiku privatnosti